lunes, 18 de abril de 2011

AVISO URXENTE!!!! camiño 2011 polo dereito dos animais - 28 e 29 de abril en Santiago de Compostela

"O Camiño 2011 polos dereitos dos animais"
Chegan a Santiago os días 28 e 29 de abril.

xoves 28 abril - Chegada a Monte do Gozo
Chegan a Monte do Gozo. Van acampar no Picadeiro que hai na Rúa das Estrelas nº 28, a 1 km do Albergue Monte do Gozo.

Ás 20:00 h, van facer unha festa de despedida ((Se pertences a unha protectora, refuxio, etc, podes achegarte avisando antes ó contacto, para que vos digan como hai que facer e o que hai que levar))

venres 29 abril - Camiño do Monte do Gozo a San Francisco
Xuntanza ás 9:00 h da mañá, para saír sobre as 9:30 de camiño a San Francisco, onde haberá unha misa ás 11:00 h.

Podes ir coma membro dunha protectora, refuxio ou asociación, pero tamén pode ir calquera persoa coa súa mascota.

Podes unirte ó camiño tanto antes de chegar ó Monte do Gozo, coma dende Monte do Gozo a Santiago, ou unirte en calquera punto do percorrido. Ou ir recibilos a San Francisco.

A rota a seguir dende o Monte do Gozo a San Francisco é:
Saída Monte do gozo 9:30 (quedar media hora antes para organizarse)
Paso polo Calexón Estreito de San Lázaro, segue pola Rota do Camiño Francés, paso pola Praza de España (diante da Gasolineira de San Caetano e McAuto), seguen por Xoán XXIII, ata San Francisco.
Chegada San Francisco 11:00 h.

http://www.planeta-animal.org/


http://elcamino2011de.wordpress.com/

contacto Johanna 699316394



******
entrada anterior en ollo do 11 abril
hai camiño!!!

AVISO URXENTE!!!!!!!!!!!!! camiño 2011 polo dereito dos animais

http://perrosadopcion.blogspot.com/2011/04/aviso-urxente-camino-2011-polo-dereito.html

EL CAMINO 2011 - POR LOS DERECHOS DE LOS ANIMALES Queridos amigos,Ya tenemos buena noticia: ¡El Camino 2011 sigue adelante!Se han apuntado algunos más, y aunque esta vez iremos con menos gente en algunas semanas, a cambio tendremos más variedad de peregrinos de 4 patas!!! Y algunos muy chulos…Pero lo más importante es, que vamos con muy buen rollo! Los que se han apuntado, lo han he...cho con todo el cariño y amor por los animales y la naturaleza, dan sus pies, su energía, su alegría y su tiempo para el cambio. Junto a nuestros compañeros animales nos ayudarán a reivindicar los derechos de los animales, la importancia de cuidar de ellos, y también de la importancia de mantener el equilibrio en el planeta. ¡La tierra es nuestro hogar y lo compartimos con todas las especies! Nos alegra muchísimo que ya se hayan apuntado muchas protectoras para vernos en nuestro paso por sus zonas y para acompañarnos un trozo en nuestro camino. Invitamos también a todos los amigos de los animales que no pueden participar en el Camino que nos vengan a visitar en la ruta, que nos acompañen en nuestro paso por las ciudades y que nos visiten en el campamiento que montamos todas las noches cerca de los albergue de peregrinos. Podéis ver la ruta y las fechas en la página Web.Pero aún os podéis apuntar. ¡Recordad, hasta el 31 de enero tenéis un descuento del 20%! Os quedan 5 días. Lo más importante en el Camino es:- Que no nos olvidemos que hacer el Camino es para reflexionar, para encontrase uno consigo mismo…- Como grupo animalista es el mensaje de concienciación y el programa de educación que presentaremos durante El Camino.- pero también es disfrutar de lo que nos rodea, la naturaleza, la compañía y os aseguro que también lo vamos a pasar bien, los de 2 y los de 4 patas!¡Buen Camino!



2 comentarios:

Estela dijo...

Ahí estaremos, yo por lo menos =D Espero que los demás también puedan venir, sería genial.=)

vir dijo...

eu curro, pero supoño haberá. falamos