domingo, 8 de marzo de 2009

Xavier e elecktram

Ola, son Miguel, o outro día e con motivo da miña exposición en Crechas (xa quedades avisados) quedei con Xavier bello para arreglar algun detalle da mesma.Apareceu cunha cadeliña moi chula, e cando me dixo que a collera a semana pasada en Bando non pude evitar pedirlle unha foto para o blog, como é un home xeneroso mandoume una bo numero de fotos en collage que eiqui os mostro, ainda que so levavan unha semana xuntos vinnos moi pendentes un do outro.Paraben os dous

3 comentarios:

Anónimo dijo...

cando é!!! eu quero ir!!!

bicos. vir.

e me gustan moito as fotos...

Anónimo dijo...

xa me paso esta semana...

e hai un artigo do refuxio nesta pax que tanto vos puxen... tedes que velo...

http://aspap.freehostia.com/

bicos. vir.

vir dijo...

miguel, fun con rut e xallas, e agora que volvo botar unha ollada, me gusta moito este collage, como podería conseguir eu un para a habitación de rut??? xa me dirás, espero resposta...