viernes, 4 de julio de 2008

Pombiña(está en liberdade)

Ola, esta pombiña encontreina cun ala rota na zona vella de Santiago, despois de un mes ca ala inmovilizada parece que non recuperou del todo,penso que non vai a voltar a voar, por iso necesita un palomar ou un sitio onde poda moverse con certa liberdade, unha finca sen cans e gatos ou algo parecido, se podedes ofrecerlle un sitio así ou coñecedes a alguén que a poda acoller sería de moita axuda.
contacto miguel 649278031

4 comentarios:

Anónimo dijo...

Suerte con el pobre bicho, Miguel, lo tienes crudo. Las pobres palomas están demonizadas hoy día, a la gente le hace mucha gracia repetir como papagayos la expresión de "ratas con alas", porque comen de todo. Yo les contesto que comen lo que pueden y que, por otra parte, el hombre también come de todo. En Belvís hay una casa con un palomar, pero son todas las palomas blancas, supongo que las criarán para algo específico (espero que no con fines alimenticios). Además, por allí hay un montón de gatos. ¿Has pensado en los palomares de la Alameda?. Por cierto, ¿alguien sabe algo del pavo que tenemos en el refugio? ¿Y alguien sabe cómo ha llegado a la Alameda un gallo? Mal se lo veo, a ese gallo, con el tipo de gente que anda suelta.

Miguel Muñiz dijo...

Hoxe deiseille a xanela aberta da galería e foise dar un paseo polos tellados do veciño, ainda non voltou, oxala que poda voar...

Miguel Muñiz dijo...

hoxe tampoco regresou , quero pensar que esta ben, boa sorte flora(é o nome que lle puso unha neniña chamada Aroa)

Anónimo dijo...

espero que si...

bicos. vir