jueves, 8 de mayo de 2008

Neboa e Alba - ALBA ADOPTADA



Son compañeiros de canil, levanse moi ben entre eles e con os demais cans.Neboa é un macho timido de tres anos,pero si tes un pouquiño de paciencia con él teras a un amigo para sempre, esta moi ben educado, sabe deitarse.A sua coleguita Alba tamén ten tres anos,foi atopada en Area Central.Chegou preñada ó refuxio, todos os seus cachorriños foron adoptados, agora solo falta ela....e moi alegre e cariñosa...que é linda xa e evidente...Os dous son moi xoguetones, cando salen do canil non paran de correr...

8 comentarios:

Havah dijo...

Ningún comentario??? Non o podo crer!! pero si son dos máis famosos e queridos do refuxio? Néboa incluso asistiu a clases de entrenamento con Marta! Non sei se aprendeu moito, porque a min no me fai nin caso..pero a Marta seguro que si, son unha parella moi graciosa, e iso que falta Poli (creo que se chama así), levan toda a vida xuntos no mesmo canil, es son moi amigos, Alba e Poli cando os sacas pasan todo o rato a xogar, a xente que non os coñece incluso se asusta porque cree que van pelexar, pero eles pásano pipa! e que dicir de Néboa! que cando ve que lle queres dar un mimo espanzúrrase todo panza arriba! Son uns amores, además son moi obedientes, e entran eles soíños no canil cando os chamas....se todos fixeran así..!!! Qué lindos que son!!! =^_^=

Anónimo dijo...

ola!!! son vir, coincidimos o mércores pasado, e agora que che digo, non sei se cheguei a coñecer a neboa ou a alba, aínda estou moi verde e me da impresión de ver cans moi parecidos

a ver se teño o gusto o próximo mércores(espero ir), e tamén a ver se coñezo a poldro, que o teño apadriñado, (susana, coa que me teño comunicado moito por correo e me ten resolto tódalas dúbidas, e que tampouco a coñezo, me dixo que era traste!!, ji, ji... pois novo non é!!!!!)

tamén quería saber de riga, malta e mel... e onte vin a alf, co peliño curto... guapo, guapo, guapo!!!

bicos. vir.

Anónimo dijo...

Vir, tienes que hacerte socia de Abeiro!! Susana es la presi. Es hermana de Marta.

Anónimo dijo...

Néboa non fai caso ao principo porque ten moito medo. A quen coñece faille caso axiña. Séntase, déitase e obedece cando o chamas ao teu carón. Non tira nada da correa, non se separa do xeonllo esquerdo... É un can moi noble, é guapísimo (aínda que creo, Miguel, que hai que repetir a foto, porque sae moi tristón).
O caso de Alba é moi similar, foi pupila de Suso, e aínda que ten menos horas de clase de adestramento, como é tan lista, tamén se senta á primeira. É unha cadela hipercariñosa, o único malo, é que lle encanta darse baños de barro, e claro, logo quere un mimo...

Miguel Muñiz dijo...

non hai problema a proxima vez que suba o refuxio fareille unha foto rindo pero ti lle contas o chiste..ok?

Anónimo dijo...

Me dijo Marta que Alba está adoptada

Ollo ó can! dijo...

hola, ayer vir a un perro muy parecido a Alba, la llevaba un chico que toca por la zona vieja, sabeis si es ella?

Anónimo dijo...

Al final no se llevaron a Alba, escogieron a otra que ya estaba esterilizada.